Рубрика: Աշխարագիտություն 8

Իտալիա

 Նշել Իտալիայի աշխարհագրական դիրքի առավելություններն ու թերությունները:

Իտալիան Եվրոպայի հզորագույն երկրներից մեկն է, Հարավային Եվրոպայի ամենազարգացած երկիրը: Դա պայմանավորված է մի շարք գործոններով, որոնցից մեկը բարենպաստ աշխարհագրական դիրքն է: Իտալիայի դիրքը Միջերկրական ծովի կենտրոնական մասում պատմական վաղ ժամանակներից դրական ազդեցություն է ունեցել նրա զարգացման համար:

2. Նշել Իտալիայի բնական պայմանների առավելություններն ու թերությունները:

3. Ի՞նչ դեր ունի Իտալիան ժամանակակից աշխարհում:

<<Մեծ ութնյակ>> առաջատար պետություններից մեկը՝ Իտալիան, Եվրոպական քաղաքակրթության գնագույն օջախներից է, աշխարհակալ Հռոմեական կայսրության ժառանգորդը: Իտալիան շատ զարգացած, մեծ և գեղեցիկ երկիր է: Ունի շատ տեսարժան վայրեր: Եվրոպան

4. Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Իտալիայի հարևան պետությունները, ափերը ողողող ջրային ավազանները, արդյունաբերական խոշոր կենտրոնները:

Իտալիա

Автор:

Բարև ձեզ ես Իռեն եմ։ Ես իմ բլոգում կպատմեմ ու կգրեմ շատ հետաքրքիր պատմություներ, ճանփորդություներ և ինչ ենք մենք անում դպրոցում ձեզ բոլորի շատ հետաքրքիր կլինի։ Իսկ հիմա ես միքիչ կպատ մեմ իմ մասին ես շատ բոյող եմ ես շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Միշ մտեք իմ բլոգ։

Оставьте комментарий