Рубрика: Աշխարագիտություն 8

Գերմանիա

  1. Նշել Գերմանիայի աշխարհագրական դիրքի առավելություններն ու թերությունները:

Աշխարհագրական դիրքի առավելությունները նրանում է , որ Գերմանիան ունի լիքը ջրային ավազաններ, հարևաններ երկրները Եվրամիության անդամներ են, Գերմանիան գտնվում է Եվրոպայի կենտրոնում։  

2. Նշել Գերմանիայի տնտեսության զարգացման նախադրյալները:

Գերմանիան ունի լավ կլիմայական պայմաններ և դրա շնորհիվ ունի բուսաբուծություն, անասնապահություն։ Գերմանիան գտնվում է Եվրոպայի կենտրոնում, և դրա  շնորհիվ նա կարող է զարգացնել իր տնտեսությունը։ Ունի աշխատասեր և մեծ բնակչություն։ Արտահանում է ածուխ։ Նախադրյալներից է նաև ծովային ավազանները։

3.Ի՞նչ դեր ունի Գերմանիան ժամանակակից աշխարհում:

Գերմանիան շատ մեծ դեր ունի ժամանակակից աշխարհում։ Գերմանիայում զարգացած է սպասարկան ոլորտը, ունի նավահանգիստներ, արտահանում է մեքենաներ, քիմիական արտադրություն, ածուխ, հանդիսանում է ամենազարգացած երկրներից մեկը։

4. Ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Գերմանիայի հարևան պետությունները, ափերը ողողող ջրային ավազանները:

d4b3d5a5d680d5b4d5a1d5b6d5abd5a1.png

Автор:

Բարև ձեզ ես Իռեն եմ։ Ես իմ բլոգում կպատմեմ ու կգրեմ շատ հետաքրքիր պատմություներ, ճանփորդություներ և ինչ ենք մենք անում դպրոցում ձեզ բոլորի շատ հետաքրքիր կլինի։ Իսկ հիմա ես միքիչ կպատ մեմ իմ մասին ես շատ բոյող եմ ես շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Միշ մտեք իմ բլոգ։

Оставьте комментарий