Рубрика: Աշխարագիտություն 8

Մեծ Բրիտանիա

  1. Բնութագրել Մեծ Բրիտանիայի աշխարհագրական դիրքը:
    Մեծ բրիտանիան գտնվում է Եվրոպայի հյուսիս-արևմուտքում, բաղկացած է 4 մարզից Անգլիա, Շոտլանդիա, Ուելս և Հյուսիսային Իռլանդիա։
  2. Առաջին ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Մեծ Բրիտանիայի ափերը ողողող ջրային ավազաններն ու հարևան պետությունները:
    World_map_blank 1 - Copy
  3. Որո՞նք են Մեծ Բրիտանիայի զարգացման նախադրյալները։
    Մեծ բրիտանիայի ռելիեֆը հարթ է, կլիման բարեխառն ծովային, այս ամենը հարմար է գյուղատնտեսությն համար։ Բացի այդ այն հարուստ է նավթով, գազով, շնորհիվ Հյուսիսային ծովի։ Մեծ պաշարներ կան նաև քարածխի, երկաթի և տարբեր գունավոր մետաղների։
  4. Որո՞նք են Մեծ Բրիտանիայի տնտեսության ամենազարգացած ճյուղերը:
    Արդյունաբերություն
    Գյուղատնտեսություն
    Ծառայություններ
  5. Ի՞նչ դեր ունի Մեծ Բրիտանիան ժամանակակից աշխարհում:
    Այն ծանրակշիռ դեր ունի աշխարհի երկրների և քաղաքական, և տնտեսական հարցերում։
  6. Երկրորդ ուրվագծային քարտեզի վրա նշել Մեծ Բրիտանիայի խոշոր քաղաքները:
    great-britain-map-shadow-3844593

Автор:

Բարև ձեզ ես Իռեն եմ։ Ես իմ բլոգում կպատմեմ ու կգրեմ շատ հետաքրքիր պատմություներ, ճանփորդություներ և ինչ ենք մենք անում դպրոցում ձեզ բոլորի շատ հետաքրքիր կլինի։ Իսկ հիմա ես միքիչ կպատ մեմ իմ մասին ես շատ բոյող եմ ես շատ եմ սիրում սպորտով զբաղվել։ Միշ մտեք իմ բլոգ։

Оставьте комментарий